Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Nov 2024 10:19:38 +0200

Tere!

Häädemeeste Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/28008 
aadressile Pärnu maakond, Häädemeeste vald, Lepaküla, Timi (Saunamaja) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ehs § 36 lg 5 p 2. Palun kooskõlastada. 
Varasemalt lisatud märkus projekteerimistingimuste väljastamise eelnõule 
(menetlus nr 358864) ehitisregistri kaudu 05.05.2023 kirjaga nr 
7.1-2/23/9362-2.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27171387>  (menetlus nr: 
460070), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Häädemeeste Vallavalitsus) või menetleja (HELENE KLEIN) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister